Pohvale in pritožbe
Ustno ali pisno pohvalo, pobudo ali pritožbo lahko podate pristojni osebi v tajništvu ZD Kočevje vsak dan med 8. in 14. uro.
Pristojna oseba v ZD Kočevje za obravnavo prve zahteve za kršitve pacientovih pravic:
Naziv | Telefon | E-naslov |
---|---|---|
Pomočnik direktorja za zdravstveno nego Nenad Kondić, mag. vzg. in men. v zdr. |
040 568 682 |
|
Direktor Emir Kuduzović, dipl. inž. rad. |
01 893 90 19 |
|
Prva zahteva za varstvo pacientovih pravic se obravnava po pritožbenem postopku:
1. Nesporazum poskusimo z dodatnimi pojasnili in ukrepi odpraviti takoj.
S pojasnili/ukrepi se ne strinjate/niste zadovoljni?
2. Lahko vložite zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic pristojni osebi ZD Kočevje.
3. Pacient mora najkasneje v 15 dneh od oddaje popolne vloge prejeti:
- odgovor o ugotovitvi zahteve ali
- nadaljnjo napotitev pacienta ali
- povabilo na razgovor.
Postopek se zaključi s sklenitvijo dogovora. Če to ni možno, je potrebno pacienta seznaniti z možnostjo vložitve zahteve pri komisiji RS za varstvo pacientovih pravic.
Zastopniki pacientovih pravic:
Naziv | Telefon | E-naslov | Uradne ure |
---|---|---|---|
Duša Hlade Zore |
01 542 32 85 |
dusa.hlade-zore.ext@gov.si |
Ponedeljek 8:00 - 15:00 Torek 8:00 - 13:00
|
Robert Cer | 01 542 32 85 | robert.cer.ext@gov.si |
Sreda 9:30 - 14:40 Četrtek 14:00 - 19:00 Petek 14:00 - 19:00 |
Marjan Sušelj | 01 542 32 85 | marjan.suselj.ext@gov.si |
Sreda 14:30 - 19:30 Četrtek 7:00 - 14:00 |