POHVALE, POBUDE IN PRITOŽBE
Vaše mnenje nam veliko pomeni, zato bomo veseli vsake vaše pohvale, ki nam bo v vzpodbudo, pobude, ki nam bo služila za izboljšanje procesov dela in pritožbe, ki jo bomo skrbno obravnavali.
Ustno ali pisno pohvalo, pobudo ali pritožbo lahko podate pristojni osebi v Tajništvu ZD Kočevje, Roška cesta 20, Kočevje, vsak delovnik med 8. in 14. uro oziroma na e-mail naslov info@zdkocevje.si.
PRITOŽBENE POTI
Pristojna oseba v ZD Kočevje za obravnavo prve zahteve za kršitve pacientovih pravic:
Naziv | Telefon | E-naslov |
---|---|---|
Pomočnik direktorja za zdravstveno nego |
01 893 11 08 |
|
Direktor |
01 893 90 19 |
Ustno pritožbo rešujejo pristojne osebe vsak delovni dan izven ordinacijskega časa oziroma v naprej določenem času in sicer najprej vodja oddelka. V primeru, da pritožbe ni možno rešiti na mestu izvora se reševanje pritožbe nadaljuje po hierarhičnem nivoju (pomočnik direktorja za zdravstveno nego ali direktor).
Prva zahteva za varstvo pacientovih pravic se obravnava po pritožbenem postopku:
1. Nesporazum poskusimo z dodatnimi pojasnili in ukrepi odpraviti takoj.
S pojasnili/ukrepi se ne strinjate/niste zadovoljni?
2. Lahko vložite zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic pristojni osebi ZD Kočevje.
3. Pacient mora najkasneje v 15 dneh od oddaje popolne vloge prejeti:
- odgovor o ugotovitvi zahteve ali
- nadaljnjo napotitev pacienta ali
- povabilo na razgovor.
Postopek se zaključi s sklenitvijo dogovora. Če to ni možno, je potrebno pacienta seznaniti z možnostjo vložitve zahteve pri komisiji RS za varstvo pacientovih pravic.
ZASTOPNIKI PACIENTOVIH PRAVIC
Naziv | Telefon | E-naslov | Uradne ure |
---|---|---|---|
Duša Hlade Zore |
01 542 32 85 |
dusa.hlade-zore.ext@gov.si |
Ponedeljek 8:00 - 15:00 (po telefonu 8:00 - 11:00) |
Robert Cer | 01 542 32 85 | robert.cer.ext@gov.si |
Sreda 9:30 - 14:40 |
Marjan Sušelj | 01 542 32 85 | marjan.suselj.ext@gov.si |
Sreda 14:30 - 19:30 |